گل بهارم،آسمانم

یه مشکل تازه

1393/2/2 12:50
نویسنده : مامان خانوم
165 بازدید
اشتراک گذاری

یه سر درد کوچولو اومده سراغم ولی به شدت نگرانم کرده،نکنه مسمومیت حاملگی باشه؟!

عصر با باباجون رفتیم واسه چک کردن فشار خونم،فشارم ۱۲ است در حالیکه همیشه ۱۱-۱۰/۵ بود.برگشتیم خونه

و با بیمارستان بنت الهدی تماس گرفتم،خانوم مامایی که باهاش صحبت کردم گفت جای نگرانی نیست.

دلم آروم نمیگیره و سر دردم شدیدتر شده،دوباره با بیمارستان تماس گرفتم،این بار گفتند اگه احساس خطر میکنم

برم بیمارستان.

من و مامان جون و خاله زهره رفتیم بیمارستان بنت الهدی،اونجا دوباره فشارم رو گرفتن!

واااااای شده ۱۳

نوار قلب از قلب کوچولو و مهربونت گرفتن و الحمدلله همه چیز خوب بود.

از بیمارستان تماس گرفتن و شرایط رو بهش گفتن ،دکتر گفت سریعا برم بیمارستان امام رضا چون اگه مسمومیت

بارداری باشه فقط بیمارستان امام رضا و قایم امکانات درمان رو دارن.

رفتیم بیمارستان،حالم اصلا خوب نیست و به طرز وحشتناکی استرس دارم

یعنی چه اتفاقی قراره پیش بیاد دختر کوچولوی من؟!

پرسنل بیمارستان دوباره فشارم رو گرفتن که شده بود ۱۱ و گفتن مشکلی نیست!اما پس این سر درد چیه؟؟؟

من میترسم،نکنه خطری تهدیدمون کنه دخترکم؟!

پزشکان بیمارستان گفتن میتونیم بستریت کنیم تا فردا آزمایشات انجام بشه ولی باید امضا بدی که اگه

شرایط خوب پیش نرفت و مجبور شدیم ختم بارداری اعلام کنیم دستگاه خالی برای نوزاد نداریم،بعد ادعایی

در این مورد نداشته باشی.

وااااای خدای من دیگه نمیتونم اشکامو نگه دارم

خاله زهره از پذیرش برگشت،فهمید من حالم خوب نیست و رفت با پزشکا صحبت کرد و با یکی از آشناهاشون که 

پرستار بود تماس گرفت و کمی خیالمون راحت شد که اگه خدای نکرده مجبور شدیم عزیز دل مامان رو زودتر از

موعد ببینیم تو بیمارستان مهر دستگاه خالی واسه وجود نازنین دختر گلم هست.

یکی از پزشکا(دکتر رویا جلیلی)که از همه ی همکاراش با اخلاق تر بود گفت اصلا نگران نباش و به جای اینکه اینجا

بستری بشی و تا فردا صبح برای انجام آزمایشات صبر کنی برو آزمایشگاه سروش که شبانه روزی هست اونجا

آزمایشاتت رو اورژانسی انجام بده و جوابشو بیار...

وقتی رسیدیم آزمایشگاه ساعت ۱۰ بود و ساعت ۱۲ جواب آزمایش آماده بود.

ولی متاسفانه دفع پروتیین که نشانه ی مسمومیت حامگی هست مثبت بود.

برگشتیم بیمارستان،دکتر جلیلی جواب آزمایش رو دید و گفت چون توی ادرار خون و باکتری هم هست ممکنه 

دفع پروتیین کاذب داشته باشی و بهم اطمینان داد که همه چیز رو به راست و میتونم با خیال راحت برگردم خونه.

در تمام این مدت با بابارضا در تماس بودم و با حرفاش آرومم میکرد.

صبح روز بعد رفتم مطب دکتر توسلی و خانوم دکتر آزمایش ادرار ۲۴ ساعته واسم داد و بعد از انجام آزمایش

متوجه شدیم دفع پروتیین دارم اما چون مقدارش کم بود دکتر گفت فعلا جای نگرانی نیست ولی هر هفته باید

آزمایشات تکرار بشه تا همه چیز تحت کنترل باشه.

فعلا خدارو شکر همه چیز به خیر گذشت.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)