گل بهارم،آسمانم

اوضاع این روزهای من

1393/1/30 19:43
نویسنده : مامان خانوم
150 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدای نفسات بشم دختر دوست داشتنی من،این روزها اینقدر زمان کم می یارم که به سختی 

میتونم ساده ترین کارهای شخصیمو انجام بدم و تقریبا ۲۴ ساعته در خدمت شمام و با تمام وجود از 

این کار لذت میبرم ، من هر روز و بهتر بگم هر لحظه بیشتر از قبل عاشقت میشم دختر عزیزم،

مگه میشه عاشقت نباشم،تو امتداد منی،تو پاره ی تن منی مه روی من.

این روزها گاهی خیلی دلم میگیره،شیرم سیرت نمیکنه و مجبورم بهت شیر خشک بدم و این خیلی 

برام سخته،خیلی زیاد.

از غروب تا صبح نمیخوابی و همش گریه میکنی و اذیت میشی (من خیلی مراقبم و هیچ غذایی که

نفاخ باشه نمیخورم ولی باز هم نمیدونم چرا نفخ میکنی)و این قلب من و میسوزونه دخترکم.

 به خاطر اینکه شیرم کافی نیست و سیرت نمیکنه احساس بی کفایتی میکنم،هیچوقت فکر نمیکردم 

مجبور بشم با شیر خشک بزرگت کنم و این به شدت اذیتم میکنه.

گاهی برای اینکه خودم رو آروم کنم میگم این همه بچه با شیر خشک بزرگ شدن آسمان من هم یکی

مثل بقیه ی بچه ها...ولی نه من دلم میخواست دخترم توی بغلم و در حالیکه موهاشو نوازش میکنم

و به چشمهای زیباش چشم میدوزم با شیر خودم تغذیه بشه،چرا نمیشه خدایا؟!

بعضی شبها من و مامان جون و بابا جون اصلا نمیتونیم بخوابیم ولی هیچ اشکالی نداره گلم فقط 

تو اذیت نشی نازنینم.

فردا ۳۱ فروردین و روز مادر هست و این اولین سالی هست که با لطف خدا و وجود تو این روز با روز 

مادر های سالهای قبل خیلی فرق میکنه و من مادر یه فرشته ی کوچولو هستم،خدایا چطور میتونم

به خاطر نعمتی که بهمون عنایت کردی ازت تشکر کنم؟!خدای خوبم ممنونم،ممنونم،ممنونم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)