گل بهارم،آسمانم

تولد مامان و غربالگری ۳ ماهه ی اول بارداری

1393/1/4 23:35
نویسنده : مامان خانوم
87 بازدید
اشتراک گذاری

یک اتفاق بی نظیر(تولد مامان) - ۱۳ مهر هر سال

 من متولد ۵۸/۷/۱۳ هستم و خدا در این روز لطفش رو شامل حال خانواده و اطرافیانم کرد.نیشخند

به جرات میتونم بگم هیچ هدیه ای در اینروز نمیتونست به اندازه ی شنیدن خبر سلامتی تو خوشحالم کنه

و من رو به وجد بیارههورا.

یکی از مهمترین مراحل بارداری انجام آزمایشات غربالگری هست که بین هفته ی ۱۱تا ۱۴ انجام میشه و شامل دو

بخش هست:انجام سونوی nt و انجام آزمایش خون.

واین آزمایشات همزمان شد با تولد من!

مشهد-سونوگرافی کیان-دکتر میترا غلامی-۹۲/۷/۱۳

سونوی nt انجام شد و خدارو هزاران بار شکر که همه چیز نرماله.

دکتر:میخوای جنسیت جنین رو بدونی؟!

مامان:بللللللللله

دکتر:پسر

مامان:مگه از الان معلومه خانم دکترتعجب؟!

دکتر(بالبخند):هییییی یه چیزایی معلومه

مامان:وای عزیز دلم،چند درصد قطعیت داره خانم دکتر؟!

دکتر:تقریبا ۷۵ درصد

از مطب دکتر که اومدم بیرون زنگ زدم به بابابه من زنگ بزن...

مامان:الوووو عزیزم،کوچولوی ما یه آقا پسر کاکل زریه(البته به احتمال ۷۵ درصد)

بابا:همه چیز خوب بود؟همه چیز روبه راست؟

مامان:بله الحمدلله

بابا:الحمدلله

با اینکه ما منتظر یه دختر گیس گلابتون بودیم،شنیدن خبر سلامتیت اینقدر مهم و شادی آور بود که همه چیز رو

تحت الشعاع قرار می داد و ما همچنان از داشتن تو بینهایت خوشحال بودیمماچ.

مشهد-آزمایشگاه دکتر منصف-بعد از ظهر همان روز

من و مامان جون و خاله اکرم که به تازگی متوجه حضور تو شده بودبا هم رفتیم آزمایشگاه.

جواب آزمایش ۱۰ روز دیگه آماده میشه...

شما در این روز یه جنین ناز بودی با سن ۱۲ هفته و ۵ روز.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)