گل بهارم،آسمانم

غربالگری ۳ ماهه ی دوم بارداری

1393/1/6 21:10
نویسنده : مامان خانوم
523 بازدید
اشتراک گذاری

من به مشهد برگشتم

به محض برگشتن به مشهد رفتم پیش دکتر توسلی تا دوباره تحت نظر باشم و حالا نوبت انجام آزمایشات

غربالگری ۳ ماهه ی دوم رسیده که البته دکتر معتقده نیازی به انجامش نیست.

از من اصرار و از دکتر انکار تا بالاخره راضی شد و گفت پس فقط سونوی آنومالی انجام بشه،کافیه.

۲-۳روزی بود حرکاتت کم شده بود عزیز دل مامان و من به شدت نگران بودم...استرس

مشهد-سونوگرافی دکتر هلن صاحب قلم-

من و مامان جون و بابا جون از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب منتظر شدیمخمیازه تا بالاخره نوبت من شد،من هم از 

فرصت استفاده کردم و با یک تیر دو تا نشون زدم و قبل از اینکه نوبتم بشه ۲ تا آبمیوه ی شیرین خوردم تا

حرکات دخترم واضحتر دیده بشه و خیال مامان راحت بشه...

وقتی رفتم تو اتاق به دکتر گفتم حرکاتت کم شده و دکتر شروع به چکاپ کرد.

دکتر:این وروجک حرکاتش کمه؟!تکون بخور تکون بخور تا مامانت ببینه و خیالش راحت بشه

مانیتور رو به سمت من برگردوند ولی من اینقدر از از سلامتی تو خوشحال بودم که متاسفانه نتونستم

تصویر واضحی توی مانیتور ببینم اما چند تا خانوم دیگه که همزمان با من توی اتاق بودن از دیدن دختر 

کوچولوی من به وجد اومدن و شیطنت و بازیگوشی تو رو تایید کردن.

ني ني شكلك

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)